e7naonline
مرحبا بك عزيزي الزائر.... نتمني قضاء اسعد الاوقات في منتدانا

المفتش كرومبو Ggfhfghfghvb
e7naonline
مرحبا بك عزيزي الزائر.... نتمني قضاء اسعد الاوقات في منتدانا

المفتش كرومبو Ggfhfghfghvb
e7naonline
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

e7naonline

يقول جورج برنارد شو : ( المتعة الحقيقية في الحياة ، تتأتى بأن تُصهر قوتك الذاتية في خدمة الآخرين ، بدلاً من أن تتحول إلى كيان أناني يجأر بالشكوى من أن العالم لا يكرس نفسه لإسعادك ! ).

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» صدقت توقعات جوزيه لنتائج الأسبوع الـ26
المفتش كرومبو I_icon_minitimeالإثنين أبريل 12, 2010 12:46 pm من طرف Theking

» بناءا على طلبات الاعضاء تم رفع اللعبة الرائعة pes 2010 بمساحة 1.45 جيجا مجربة وتعمل 100 % وعلى أكثر من سيرفر
المفتش كرومبو I_icon_minitimeالأحد أبريل 11, 2010 10:31 am من طرف Theking

» احمد الساعي في الاهلي
المفتش كرومبو I_icon_minitimeالأحد أبريل 11, 2010 10:04 am من طرف Theking

» محمود ابو السعود في الاهلي
المفتش كرومبو I_icon_minitimeالأحد أبريل 11, 2010 10:02 am من طرف Theking

» الدرندلي يؤكد استحالة عودة الحضري للأهلي .. والبدري ينفي طلبه عودته
المفتش كرومبو I_icon_minitimeالأحد أبريل 11, 2010 6:18 am من طرف Theking

» فهيم عمر حكما للحرس والزمالك .. ومحمد فاروق للأهلي والاتحاد
المفتش كرومبو I_icon_minitimeالأحد أبريل 11, 2010 6:16 am من طرف Theking

» انفراد :: لعبة GTA - Underground :: اصدار جديد من اللعبه الاسطورة Gta بحجم 680 ميجا :: سيرفرات مباشرة
المفتش كرومبو I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 03, 2009 12:54 pm من طرف Theking

» البرنامج الرائع و المميز لتحويل و تعديل و تقطيع مقاطع الفيديو Xilisoft Video Converter Standard 5.1.26.0710
المفتش كرومبو I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 15, 2009 8:06 am من طرف Theking

» برنامج الا صلاتى
المفتش كرومبو I_icon_minitimeالإثنين يوليو 13, 2009 3:47 pm من طرف hossam magdy

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin - 77
المفتش كرومبو I_vote_rcapالمفتش كرومبو I_voting_barالمفتش كرومبو I_vote_lcap 
Theking - 50
hossam magdy - 40
challenger1 - 40
التائب اليك - 29
ماء الحب - 19
mohamedmagdy - 12
mos3d - 12
mohamed hassan - 1
EL SALVADOR - 1
انت الزائر رقم :"نرجو لك الاستفاده"

المفتش كرومبو

كاتب الموضوعرسالة
hossam magdy

hossam magdy

المفتش كرومبو Empty
مُساهمةموضوع: المفتش كرومبو   المفتش كرومبو I_icon_minitimeالسبت يونيو 20, 2009 4:47 am

بسم الله الرحمن الرحيم

اتصل بيه أحد المشجعين المصريين وهو منهار ولما رحتلو وسألتو ايه فيه أيه ،قلى يامفتش كرومبو أنا محتار من حال المنتخب المصرى من بعد 2008 مش لاقين مستوى ثابت ومش عارف أزاى منتخب يكسب أيطاليا ويتعادل أزاىمع زامبيا ويتغلب من مالاوى ومن الجزائر 00000قولى من بس السب000

أأما أنا شكيت فى ثلاثة
1-أتحاد الكورة 2-الجهاز الفنى 3-اللاعبين
ولما سألت غى أتحاد الكورة وقابلت الرئيس قال ياعم منتخب أيه ومستوى أيه اللى بتتكلم عنه ده أتحاد بطولتين أفريقيا وحتى لو موصلناش كاس عالم هو مين اللى الى وصل قبل كده وبعدين انت عارفان ده أخر دوره ليه وخلىنى أشوف مصلحتى 0000قولى هو مينفعش أشرح نفسى تانى؟؟؟؟000ولما سألت عضو من أعضاء الأتحاد قال سبنى بقىعلشان أنا عاوز أفهم اللواقح علشان ألحق أحضر أجتماع لجنة المسابأت وكمان بعديهالجنة الحكام وألحق أروح بعدكده ألحق أحلل مباراة على كل القنوات الفضائية 00000تعرف ماتش مين النهارده ؟؟؟؟؟؟؟؟ ولما سألنا واحد تانى قال أستنى بس علشان ألحق ألبس بدلة التفاؤل علشان أرأس البعثة فى روندا ...؟؟؟؟ على فكرة ياكابتن الماتش هنا فى القاهرة000
ولما سألت واحد تانى قال بص أنا مش هكلم فى أى حاجة علشان لأن كل أما أكلم أطلع غلط مش عارف ليه000ولماسألنا واحد تانى 000قال سبنى دلوقتى غلشان عاوز أرشح نفسى فى اللجنة الاولمبية علشان ألحق نفسى لأان أنت عازف أن دى أخر دورة ليه ،بس خلى بالك أننا قدمناأمام البرازيل مباراة تكتيكية من الطراز الأول فى فنون العبة قادها ابو على بح 00000000بس خلاص ياكابتن.....سبنى أكمل بحن.....بس ياأبو الكاباتن ماتش البرازيل أيه أحنا لعبنا أيطاليا......

بعد كده رحنا للجهاز الفنى وسألناه عن سرهبوط المستوى ......قال هو يعنى علشان الفريق خسر من فريق مش مصنف وأتعادل مع زامبيا وخسر من الجزائر ولما بيكسب مابيكونش بالمستوى المعروف أيه يعنى ....بس أهم حاجة ادعولنا بس وأحنا أن شاء الله هنوصل أنجولا وممكن كمان نوصل كاس العالم لوالجزائر خسرت وزامبيا كمان واحنا كسبنا وعملنا فرق أهداف وكمان لما الكاميرون وكوت ديفوار يخسروا فى مجموعتهم ونكسب بكرة أمريكا000أنا مش فاهم 0000وهو ده المطلوب 0000طب وأيه السبب وراء الظهور بمستوى متميز دلوقتى.....بس بقى يا سيد كورمبو أن التخمعات هى أحسن حاجة للمنتخب يعنى ناخد قبل أى ماتش شهرين ولاحاجة ونعسكر وهنبقى زى الفل.....طب أنا لاحظت مثلا على سبيل المثال أن المنتخب الايطالى بطل العالم يشارك فى البطولة بحوالى عشر لاعبين فقط من الذين شاركوا فى كاس العالم من الاخر كده أيه أخبار التجديدفى المنتخب 00000اده هو انت منهم بس بقى ياريس احنا ماشين بالمثل اللى بيقول (الاى تكسب بيه ألعب بيه ) ........

وبعدين رحنا للاعبين

رحنا لواحد لقنا نليم أصحى ياكابتن00000أيه فبه ماتش ولا أيه ......أنت أساسا بتقوم من النوم تلعب على طول من غير تدريب ولا حاجة0000ايوه طبعا انا مكانى مضمون فى التشكيله مهما حصل لعبت ولا ملعبتش فت ولا مش فت وزنى زايد ولا لأ هالعب يعنى هالعب وبعدين أنابسببى الجهاز الفنى ماخدش اللاعب المعروف ........على فكرة ياكابتن انت مش مع المنتخب فى القارات....اده بجد طب واللاعب المشهور هناك ولا لأ؟؟؟؟؟؟ ورحنا بقى للاعب المشهور0000بص بقى ياكابتن .....أنا مش كابتن..... طب بص بقى ياست المفتش انا مش عارف ليه الكابتن أستبعدنى من المنتخب دانا بقالى 3سنين قاعد أحتياطى فى الدورى الأنجليزى وعمال أتنقل من الأحسن الى الأسوء بس المهم اللاعب التانى موجود مع المنتخب دلوقتى ولا قولى بسرعه00000هوده الى همك لأسيدى000ورحنا لواحد تانى أية ياعم أنت لسه مارجعتش من غاناولا أية مش أحترفت ونفذت اللى فى دماغك ألا قولى هو أسم الفريق أه وفى دورى أيه00000لأياعم أنا رجعت مانا معاك أهو ،هو يعنى علشان الجوان بقت تخش فيه منأى حتة بس أحب ققولك أن ده كله من الدفاع وعلى فكرة الفريق اسمه سيون مش أزاى مش عارفه ده ال8هناك .....طب والدورى هناك كام فريق 0000 عشرة
ونكتفى بهذا القدر ولو عرفتو الحل أبعتو وأتصلو وبقو قابلونى لو حد رد عليكوا ولا قلوقوا مبروك كسبتوا

فى نحن الجمهور المصرى أكتر حد مهتم للوصول الى كأس العالم ،وأن كان هناك فالكلام تجريح لحد فانا أسف على الكلام بس ده هو الواضح لينا نحن الجمهور000000شكرا [u]

المفتش كرومبو
صفحة 1 من اصل 1